Μέθοδος Pilates

Ο Joseph Pilates επινόησε 34 βασικές ασκήσεις στρώματος (mat-based), οι οποίες ενδυναμώνουν και ενισχύουν το σώμα, χρησιμοποιώντας το βάρος του ως αντίσταση και βελτιώνοντας έτσι όλες τις μυϊκές και αρθριτικές λειτουργίες (ελαστικότητα και κίνηση). Πρόκειται για ένα σύστημα ασκήσεων που στοχεύει στην ενδυνάμωση χωρίς τη δημιουργία σωματικού όγκου καθώς και στην ενδυνάμωση του σωματικού κέντρου (βαθύτεροι κοιλιακοί, κάτω μέρος της πλάτης και όλοι οι μύες που στηρίζουν τη σπονδυλική στήλη και τη λεκάνη).

Το πρόγραμμα Pilates βασίζεται σε μία σειρά ασκήσεων ακρίβειας σε στάση ξαπλωτή (πλάγια, ύπτια), καθιστή, γονατιστή και όρθια, στις οποίες συμμετέχει όχι μόνο το σώμα, αλλά το μυαλό και η αντίληψη μας.
Το πρόγραμμα οργανώνεται σε ολιγομελή τμήματα και επικεντρώνεται στην κίνηση της σπονδυλικής στήλης και στη σταθεροποίηση του κορμού. Η απλότητα της μεθόδου pilates το κάνει προσιτό σε όλους. Οι ασκήσεις στρώματος μας διδάσκουν ότι το σώμα μας είναι το ιδανικότερο και το μοναδικό εργαλείο για να επιτύχουμε μία καλή φυσική κατάσταση.

Μέθοδος Pilates και οφέλη.

Το Pilates είναι η πλέον αποτελεσματική άσκηση για να ενδυναμώσουμε το κέντρο του σώματος μας (κοιλιά, γοφούς, μέση) και να αποκτήσουμε καλύτερο έλεγχο, μεγαλύτερη αντοχή, σωστή αναπνοή, αλλά και να κάνουμε "θεραπευτικό" stretching.
Ολες οι αδρανοποιημένες μυικές ομάδες (και είναι πολλές!) αφυπνίζονται πλήρως. Με τον έλεγχο της αναπνοής επιτυγχάνουμε όχι μόνο καλύτερη άσκηση αλλά και σωματική ευεξία, καθώς η σωστή υποδοχή και διανομή του αέρα, αποβάλλει τις τοξίνες από το σώμα και τη θέση του στρες παίρνει η πολυπόθητη χαλάρωση.
Και αν η λεπτομερής και σε βάθος άσκηση των κοιλιακών μυών, στους οποίους δίνει έμφαση το pilates, ακούγεται επίπονη....λάθος! -το μυστικό βρίσκεται στην εξοικονόμηση ενέργειας, ώστε να οχυρωθούμε απέναντι στο καθημερινό στρες.

Mερικά από τα οφέλη από την ενασχόληση μας με το pilates είναι τα ακόλουθα:
Λιγότερη κούραση,περισσότερη ευεξία!
Μείωση του στρες και της έντασης!
Ενεργειακή ενίσχυση!
Αποκατάσταση ευθυγράμμισης (σκολίωση και άλλες σκελετικές δυσλειτουργίες βελτιώνονται)
Δημιουργία δυνατότερης και πιο ευλύγιστης σπονδυλικής στήλης!
Βελτίωση του κυκλοφορικού!
Ανακούφιση από πόνους και τραβήγματα αυχένα/πλάτης!
Ενίσχυση της φυσικής κατάστασης για της καθημερινές μας δραστηριότητες!

Ο Joseph Pilates πίστευε «Αν στην ηλικία των 30,είστε δύσκαμπτοι και αγύμναστοι,τότε θεωρείστε "γερασμένοι". Αν στην ηλικία των 60 είστε ευλύγιστοι και δυνατοί ,τότε θεωρείστε "νέοι".»

ΑΡΧΑΡΙΟΙ ΣΤΟ PILATES ?

Υπάρχει η δυνατότητα 4 μαθημάτων pilates (personal training). Ο στόχος τους είναι να εισαγάγουν το σώμα σας στις ασκήσεις στρώματος μ' έναν ασφαλή τρόπο και θα σας βοηθήσουν να εμβαθύνετε στην ουσία της τεχνικής.