...για να συνυπάρχουμε με αρμονία

 

1. Ελάτε στο στούντιό μας για να πάρετε το πρόγραμμα και να μας γνωρίσετε. Συζητώντας, μπορούμε να σας προτείνουμε ποιο σύστημα άσκησης και ποιοι συνδυασμοί γύμνασης είναι οι πλέον ωφέλιμοι για το δικό σας σώμα και τρόπο ζωής.

2. Όταν γυμνάζεστε, προτιμάτε να φοράτε άνετα για εσάς ρούχα (π.χ. κορμάκι, μπλούζα βαμβακερή, κολάν ή φόρμα) αλλά όχι πολύ φαρδιά ώστε να επιτρέπει και σε σας και στον γυμναστή να βλέπει τους μυς που δουλεύετε.

3. Μία συμβουλή: Αποφύγετε να γυμνάζεστε αμέσως μετά τα γεύματα (το ιδανικό θα ήταν να περάσουν περίπου 2 ώρες), όταν αισθάνεστε άρρωστοι ή πολύ κουρασμένοι. Οι ασκήσεις είναι πραγματικά αποτελεσματικές όταν έχετε καθαρό μυαλό την ώρα που τις κάνετε. Να θυμάστε ότι μία, αλλά σωστά εκτελεσμένη, κίνηση είναι πιο αποτελεσματική και λιγότερο κουραστική από είκοσι που εκτελούνται με προχειρότητα.

4. Οι στόχοι σας είναι ατομικοί. Αυτό απαιτεί υπομονή και επιμονή. Μην τα παρατάτε αν δεν μπορείτε να εκτελέσετε όλες τις κινήσεις από την πρώτη φορά, ούτε να ωθείτε τον εαυτό σας πέρα από τα όρια του. Μην πιέζετε το σώμα σας να ξεπεράσει το όριο μιας άνετης κίνησης. Με την εξάσκηση, θα προοδεύετε γρήγορα.

5. Να ασκείστε όσο πιο συχνά μπορείτε και όσο σας επιτρέπουν οι ρυθμοί της καθημερινότητας σας (δύο με τρεις φορές την εβδομάδα θα ήταν ιδανικό). Όταν ασκούμαστε, το σώμα μας εκκρίνει ενδορφίνες (ορμόνες που βοηθούν να διώξουμε τη μελαγχολία, τη νευρικότητα και το άγχος). Με τη συστηματική άσκηση δεν πλάθουμε μόνο ένα σώμα όμορφο και γερό, αλλά έχουμε πολλαπλά οφέλη: Βοηθάμε το μυοσκελετικό μας σύστημα. Θωρακίζουμε την υγεία μας και προστατευόμαστε από ασθένειες και ιώσεις. Δεν υποφέρουμε από αϋπνίες. Γινόμαστε πιο αισιόδοξοι, θετικοί και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

6. Να θυμάστε να βγάζετε τα παπούτσια σας μόλις μπαίνετε στο στούντιο και να τα τοποθετείτε στην παπουτσοθήκη.

7. Να θυμάστε να κλείνετε (ή να ρυθμίζετε στην αθόρυβη λειτουργία) το κινητό σας. Επιτρέψτε στον εαυτό σας και στους άλλους μερικές πολύτιμες στιγμές απόλυτης αυτοσυγκέντρωσης.

8. Να θυμάστε να τακτοποιείτε το υπόλοιπο της συμμετοχής σας την πρώτη εβδομάδα κάθε μήνα. Αν προσέρχεστε με το μάθημα η συμμετοχή καταβάλλεται πριν την έναρξη του κάθε μαθήματος.

9. Τα ειδικά <<πακέτα>> μαθημάτων (μηνιαία ή τριμηνιαία) ισχύουν για το χρονικό διάστημα που ορίζεται κατά την έναρξή τους και δεν παρατείνονται μετά το πέρας του μήνα ή του τριμήνου, αντιστοίχως.