Yoga

Στη Yoga, μία τεχνική με ιστορία 5000 ετών που όμως εξελίσσεται διαρκώς, το μυαλό και το σώμα συναντούν το πνεύμα. Η εξάσκηση στην yoga είναι μία θεραπευτική διαδικασία για να διώξετε το άγχος, τις αϋπνίες ακόμη και την κατάθλιψη γιατί χαλαρώνει το νευρικό σύστημα και αφήνει την ενέργειά σας να λειτουργήσει καλύτερα και πιο αποτελεσματικά θεραπεύοντας το στρες ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Οι τεχνικές και οι κινήσεις στη yoga επιδρούν στα ζωτικά μας όργανα ενισχύοντας την κυκλοφορία του αίματος και ταυτόχρονα την ανοσοποιητική λειτουργία του οργανισμού, μειώνοντας τους κινδύνους από πολλές ασθένειες. Μέσω της yoga πετυχαίνουμε τον έλεγχο της αναπνοής για να μπορέσουμε να τη διαχειριστούμε ως θεραπευτικό εργαλείο για την αναζωογόνηση του μυαλού και του σώματος.

Δίνοντας ενέργεια στις σωστές δόσεις και με τον σωστό τρόπο, η yoga αυξάνει την παραγωγικότητα δίνοντας στο σώμα και στο μυαλό μας τον έλεγχο και τη δύναμη που χρειάζεται για να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες και τις προκλήσεις της καθημερινότητας.

'Ενα από τα βασικά μέρη της yoga είναι οι ασκήσεις asanas.Οι asanas είναι ήπιες ασκήσεις stretching που ενεργούν στην ευκινησία των αρθρώσεων, μυών, τενόντων και άλλων μερών του σώματος.Επίσης ενεργούν στην τόνωση του νευρικού συστήματος,στην καλή κυκλοφορία του αίματος,στην ευλυγισία και στην αποβολή εντάσεων. Ένα άλλο βασικό μέρος είναι οι αναπνευστικές ασκήσεις pranayama.Η ήπια και βαθιά αναπνοή βοηθά στην συγκέντρωση του νου,στο καθαρισμό και στη θρέψη του φυσικού σώματος,στην χαλάρωση αλλά και στην ένωση βασικών ενεργειακών κέντρων του σώματος με τον εσώτερο εαυτό μας.
Η yoga είναι μια ολοκληρωμένη μέθοδος που επιφέρει ισορροπία σε σώμα-νου-πνεύμα.